New Yorská dieta

25. ledna 2010 v 23:45 |  Tipy a triky
První fáze: Pro dosažení vysněné postavy budete muset vynechat uhlohydráty. To znamená, že se musíte vyhnout ovoci, mléčným výrobkům, chlebu, těstovinám, bramborám, rýži, mléčným výrobkům, sladkému a tučnému. Navíc zapomeňte na jakýkoli alkohol! Váš jídelníček bude zahrnovat hlavně bílkoviny, zeleninu, ryby, libové maso, hlávkový salát a proteinové nápoje. Měli byste jíst pětkrát denně, každé tři hodiny. K snídani si dejte například míchaná vejce a proteinový koktejl, k obědu a večeři zeleninový salát a libové maso nebo rybu. Tuto fázi diety dodržujte nejméně dva týdny a věřte, že pokud vydržíte, povede to k rapidnímu úbytku váhy.


Druhá fáze: Nyní už se podmínky diety malinko zmírní. Můžete přidat trochu ovoce i mléčných produktů, celozrnný chléb, ale vše s co nejmenším obsahem tuku. Druhá fáze má za cíl stabilizovat vaši novou váhu, ale už nebudete hubnout tak razantně jako v předchozím období. Opět se pokuste vydržet dva týdny.

Třetí fáze: Poslední doba vašeho hubnoucího snažení je především otázkou výdrže. Snažte se udržet váš nový životní styl směřující ke štíhlé postavě a spokojenosti. Nepřekračujte příjem jídla, snězte maximálně 1000 kcal za den. Také budete muset cvičit. Bez toho to jednoduše nejde a právě v poslední fázi se na něj musíte obzvlášť soustředit. Nejlepší volbou je kombinace aerobiku a posilovacích cvičení. Udělejte si čas a věnujte pohybu 60 - 90 minut denně, odměnou vám pak bude nejen štíhlá, ale i pevná postava.

Co když zase přiberete?
Pak se musíte nekompromisně vrátit do fáze číslo jedna a opět držet přísnou bílkovinovo-zeleninovou dietu.

Důležitá rada: Ve všech hubnoucích fázích musíte denně vypít aspoň 3 litry vody, bylinkového nebo ovocného čaje. Je to velmi důležité pro odbourávání tuku a odplavování škodlivých látek z těla.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama