Květen 2010


Before and after

27. května 2010 v 23:16 Real girls
To jsou fotky české holky,která začala hubnout...a zhubla,původně vážila 90kg a dnes 54kg,její blog zde


Rady, tipy a triky, které Vám zaručeně pomůžou ke krásné postavě

27. května 2010 v 21:06 Tipy a triky
Tak to je úpa súpa! Nemyslíte? Určitě se Vám to nechce číst, ale čtěte! Pokud chcete zhubnout, tak tyto rady Vám zaručeně pomůžou.
  • Snídej!! To nastartuje tvůj metabolismus!! Jezte tak pomalu jak jen můžete. Tělu zabere kolem 30 minut než si uvědomí že je plné. Žvýkej dokud se potravina nerozpustí v ústech.
  • Staň se vegetariánem. Jez nahá před zrcadlem! Přijde ti nechutné každé sousto. Když máš na něco chuť počítej do 100. A doufej že to přejde. Pokládej vidličku nebo lžičku mezi každým soustem. Nikdy nejez po 6 hodině odpoledne. Vem si pilulky proti pálení žáhy pokud si opravdu hladová. Pomáhají neutralizovat kyseliny, které vzbuzují chuť a proto si hladná.
  • Držte koš ve vaší blízkosti když jíte. Takže když už máš pocit že si toho snědla půlku rychle jdi zbytek vyhodit do koše, aby tě to nedráždilo a nakonec si to nedojedla. V restauraci na jídlo rychle hoď ubrousek, aby číšník věděl, že si dojedla. Nos těsnou gumičku kolem zápěstí a pokaždé, když budeš chtít jíst tak ti gumička připomene, že chceš být hubená, proto za ni zatáhni a pusť. Bolí to, ale alespoň si uvědomíš, že víš co chceš a jídlo to opravdu není!!!!

Co byste měli jíst☻

27. května 2010 v 20:58 Good food
Maso a vajíčka mi zakázal doktor kvůli cholesterolu. Včera jsem se dočetl, že cukr a sůl jsou bílé jedy. Mé oblíbené buchty mi prý na zdraví nepřidají. Tak to by mě tedy zajímalo, co vlastně mám jíst ?! Takto lamentuje plno lidí. Vědí, co je nezdravé a čemu by se měli vyhnout. Často jde o téměř všechny potraviny, které dosud měli tak rádi. Čím je však nahradit?

Zažité hubnoucí triky 5.

26. května 2010 v 23:50 Tipy a triky
Alena: Mě při hubnutí moc pomohlo, když jsem si dala závazek, že každé sousto třicetkrát požvýkám, než ho spolknu. Má to několik významů, jednak máte pocit, že dlouho jíte a i když máte malou porci, tak vám to díky tomu připadá, že je toho hodně a taky mi to moc pomáhá při trávení, žaludek pak nemusí tolik trávit, protože jsem jídlo hodně rozmělnila už v ústech. No ale hlavně jde o to, že jsem četla, že máme v těle hormon cholezystokinin a ten až po dvaceti minutách od té doby, co jste začali jíst vyšle mozku signál, že už je tělo najezené a jídla už má dost. Proto se musí jíst dlouho a pomalu, jinak sníte víc jídla, než tělo potřebuje.

Zažité hubnoucí triky 4.

26. května 2010 v 23:50 Tipy a triky
Petra: S kolegyněma z práce chodíme každý den na meníčka, což pro mě byl dost problém, protože se snažím držet si váhu...ale polívka a k tomu porce jídla to bylo moc, ale zase dvakrát ďobnout do jídla a vrátit ho se mi nechtělo, jednak to stálo peníze a jednak když jsem snědla jen málo, brzy jsem měla hlad. Nakonec jsem přišla na výborný trik. Ráno se normálně najím, pak si dám na svačinu jogurt nebo ovoce a pak když jdeme na oběd, nosím si sebou misky s víčkem a prostě tam šoupnu buď polívku, nebo polovinu hlavního jídla. Najím se teda tak akorát, na svačinu si pak dám nějaký ten salát no a večeři mám hotovou, buď si dám polívku s celozrnným pečivem nebo si ohřeju v mikrovlnce ten zbytek od oběda. Inspirovala jsem tím i mé kolegyně a teď všechny chodíme na obědy s mističkama, už jsme tím proslulé. ale funguje to skvěle, váhu si držím, nemám problémy s vařením a najím se vždycky tak akorát, že nemám ani hlad, ani nejsem přecpaná.

Zažité hubnoucí triky 3.

26. května 2010 v 23:42 Tipy a triky
Terka: Já jsem si kvůli hubnutí založila velký tlustý sešit, který jsem nadepsala hubnoucí deník a do něj si píšu nejenom svoje pokroky ,ale hlavně si do něj lepím všechny zajímavé články, které kde najdu a které si přečtu, abych měla všechny informace pohromadě. Znáte to, člověk narazí na spoustu triků a zajímavostí, jenže se mu často vypaří z hlavy, takže je dobré si to sbírat. Já jsem to pojala i trochu "umělecky"...ke každému článku si nakreslím nějaký obrázek, který s tím souvisí, vyhraju si i s nadpisy a podobně, takže mě pak moc baví si tím listovat a pročítat si ho. No a samozřejmě ten největší přínos to má pro hubnutí. Můj deník má už hodně stran, je moc tlustý a je v něm plno zajímavých informací, takže si ho chtějí kámošky pořád půjčovat. Vedu si tam i přesné záznamy, co mi pomohlo zhubnout, každý den si vedu záznam o tom, co jsem snědla a jestli jsem se ten den věnovala nějakému sportu. Takže jestli můžu poradit, pořiďte si něco podobného, budete mít užitečné rady po ruce a taky přehled o tom, co pro hubnutí děláte.

Zažité hubnoucí triky 2.

26. května 2010 v 23:34 Tipy a triky
Lenka: S nadváhou jsem měla problémy dlouho, byla jsem nešťastná, protivná, nervózní, připadala jsem si úplně méněcenná a k ničemu. Taky jsem hrozně záviděla štíhlým spolužačkám, místo abych se sebou něco dělala. Když jsem konečně začala chodit s klukem, po 14 dnech mě nechal, protože jsem prý byla moc tlustá. A to byla ta poslední kapka, řekla jsem si, že se chci konečně cítit v pohodě a být spokojená. Začala jsem hubnout, pomalu, ale jistě. Ty základní pravidla zná každý (málo tuků, cukrů, pryč s uzeninama, jíst hodně ovoce, zeleniny). Ale chci vám poradit ještě něco, takové na první pohled drobnosti, ale moc mi pomohly. Takže, jezte vždy velmi pomalu, jídlo pořádně rozžvýkejte, vnímejte jeho chuť a vůni, labužnicky si ho vychutnávejte, budete tak jíst delší dobu a bude se vám zdá, že jste snědli hodně jídla. A vždy po jídle si pořádně a dlouze čistěte zuby (kartáček, mezizubní kartáček, dentální nit, ústní voda). Protože jste si s tím čištěním dala tolik práce, bude vám líto nato hned něco vkládat do úst ( to se mi osvědčilo hlavně pokud šlo o přejídání na noc). Držím vám všem, co hubnete, palečky, já jsem teď se svou postavou spokojená a se životem taky. Konečně se můžu i pěkně oblékat.

Zažité hubnoucí triky 1.

26. května 2010 v 23:23 Tipy a triky
Gabriela: Já se domnívám, že jsem své problémy s postavou vyřešila jednou provždy a jsem moc ráda. Vzniklo to tak, že jsem měla hrozně dlouho problémy s kvasinkovou infekcí, vleklé záněty a nic nepomáhalo, až jsem začala držet protikvasinkovou dietu, která velmi zjednodušeně spočívá v tom, že se musí vyloučit po určitou dobu z jídelníčku sladkosti (ale pozor, úplně ze všeho, třeba i v kečupu a hořčici je cukr, takže hlídat obaly jídle), bílá mouka, alkohol a konzervy. Je to rozsáhlá dieta a bylo by nadlouho, kdybych to tu teď popisovala, ale tohle jsou základní body co se týče jídelníčku. Moc jsem se chtěla těch kvasinek zbavit a tak, i když jsem měla hroznou chuť na sladké a bílý chleba, vydržela jsem to stanovenou dobu, tři měsíce, nejíst. Zmizely ty infekce, hezky se mi vyčistila pleť, ale hlavně jsem také zhubla. Od té doby si mé tělo odvyklo na sladké a tak na něj nemám vůbec chuť i když ho už můžu jíst. To samé s těma ostatníma věcma, jím celozrnné výrobky a doma se vaří z celozrnné mouky a tak i když hodně jím a netrápím se hlady, udržuju si svoji váhu. Takže bych to chtěla všem, kdo bojují s kily navíc jako kdysi já, vřele doporučit. Nejhorší je vydržet ten první měsíc, ale pak už je to lepší a lepší a nakonec chuť na to, co jste dřív jedly, je pryč. Asi to nebude fungovat u všech, ale zatím v okruhu mých známých to tak bylo. Tak si dejte závazek, že tři měsíce to vydržíte a když vás ta chuť na sladké nepřejde ani pak, tak aspoň můžete mít radost z pevné vůle, kterou to po tu dobu určitě chtělo. Držím všem palečky.


Štíhlejší už za týden!

26. května 2010 v 21:02 Hubnutí
Že je hubnutí nekonečná dřina? Připravili jsme super jídelníček, který vás z tohoto omylu vyvede. Bez velkého trápení už po týdnu uvidíte výsledky!

Anorektička kvůli modelingu

26. května 2010 v 0:07 Anorexie příběhy
mydreams-mydiet.blog.cz

Jednou jsem si s kámoškou ze srany podala přihlášku do modelingové agentury. Udělali s námi nějaké fotky a musely jsme vyplnit jakési dotazníky. Také nás zvážili a změřili. Katka - moje nejlepší kamarádka měla 52 kg a 171 cm, řekli jí, že má ideální výšku i báhu, za to mě takhle nechválili. Tehdy jsem měla 49 kg na 166 cm. Prý nejsem tlustá, ale příliš malá. Naštěstí se mě zastal jeden porotce a já si mohla s kamarádkou vesele odkráčet směrem domů. Za 14 dní bude další casting, kde z 60 dívek vyberou 30. Uvědomila jsem si, že když jsem takhle mrňavá, takmusím aspoň zhubnout. První týden jsem jedna dvě jablka a jeden light jogurt denně, k tomu několik litrů vody a minimálně dvě hodiny posilování. Ten druhý týden jsem se ještě víc omezila na jednu raciolku za celý den. Když jsme s Katkou dorazily na další casting, opět nás vážili a měřili. Nemohla jsem věřit svým očím, váha ukazovala číslo 43 kg. Opravdu mě to moc potěšilo. I Katka byla ráda, protože zhubla o 3 kila, takže měla 49 kg. Blížil se čas, kdy se budou hlásit jména postupujících dívek "Kateřina Ambrosiová!" ozvalo se už dvacáté osmé jméno. Byla jsem ráda, že Katku vybrali, ale chtěla jsem, aby se ozvalo i moje jméno. Vyhlásili nějakou blondýnku a zbývalo vyhlásit už jen jednu holku

Příběh Katky

26. května 2010 v 0:00 Anorexie příběhy
Moje matka je obezni.Muj otec taky, moje teta, sestra, babicka...snad vsichni, na koho si v mym okoli vzpomenu je tlusty.Cela moje rodina s tim priserne bojuje. Uz jako 4leta sem s maminkou chodila do cukraren, kde se mamka cpala na kila slehackou, dalsi den parky, 3. den byl syr, prozivala sem s ni tyhle "jeden den neco diety" docela intenzivne. Moje teta varila kapustove polevky a cpala do sebe vselijake ruzove, zlute a hnede koktejly, sestra jela na delene strave jak blazen...Strucne receno posahana rodina.

Kdy a co jíst abychom spalovali tuky

25. května 2010 v 23:19 Hubnutí
Při redukci nadváhy je kupodivu důležité nehladovět. Nesmíme mít mezi jídly příliš dlouhé pauzy. Na druhou stranu k hubnutí nevede ani příjem stravy v příliš krátkých intervalech. Tělo pak nedostane žádný čas na pálení tukových zásob. Jak to, že nesmíme jíst příliš často ani příliš málo ? Nejprve trochu teorie.

Rady na ploché bříško

25. května 2010 v 21:50 Tipy a triky

ClicQ na celý článek!

Dobroty z bílého jogurtu

25. května 2010 v 21:46 Good food
Bílé jogurty jsou mléčné výrobky vznikající mléčným kvašením. Jejich výhodou je, že většinou neobsahují konzervanty, jak je tomu například u jogurtů ochucených. Velkým plusem je obsah probiotických kultur, což jsou živé mikroorganismy, které pozitivně ovlivní mikroflóru ve střevech. V mléčných výrobcích se nejčastěji setkáme s rody Lacidobacillus a Bifidobacterium. Bílé jogurty navíc obsahují jen velmi málo cukru, takže jsou vhodné i pro diabetiky.

jogurt

Brambory hubnutí neškodí !

25. května 2010 v 21:42 Good food
  • Držíte dietu a vyřadila jste brambory ze svého jídelníčku? Věřte, že jste udělala chybu. Pravdou je, že 100 gramů vařených brambor obsahuje pouze 300 kJ. Obsahují totiž pouze nepatrné množství tuku. Naproti tomu 100 gramů těstovin má 600 kJ a stejné množství rýže 440 kJ

Nejenže se po bramborách netloustne, ale navíc ještě obsahují vitamín C. Jeho množství lze ovlivnit tepelnou úpravou. Během vaření se ztratí asi 30% jeho množství. Pokus je vaříte bez pokličky nebo příliš dlouhou dobou varu, mohou brambory přijít o 60 - 80 % vitaminu C. Dejte přednost vaření v páře nebo dušení v malém množství vody. Brambory dále obsahují vitamíny B1, B2, B3, B6 a kyselinu listovou a minerální látky. Největší význam z nich má draslík, hořčík, vápník, železo a jód. Brambory obsahují také organické kyseliny a bílkoviny, které mají velice dobré složení aminokyselin, a jsou dobrým zdrojem vlákniny.
I když mají brambory poměrně velkou výživovou hodnotu, hodnota energetická je naopak nízká. Jejich hlavní složkou je polysacharid - škrob, a proto jsou především zdrojem energie pro organismus.

Při konzumaci se ale vyvarujte másla, majonézy či smetany, se kterými se brambory často servírují. Nejméně zdravým pokrmem z brambor nejsou hranolky ale bramborák a bramborový salát, který obsahuje hodně cholesterolu.

Spalování tuků

25. května 2010 v 21:41 Hubnutí

Namísto, abyste neustále redukovali počet kJ při jídle, je mnohem účinnější zvýšit jejich spotřebu pohybem.

Začněte docela pomalu s těmito aktivitami:
  • Stoupejte nahoru po schodech, namísto abyste jezdili výtahem
  • Jezděte do práce na kole, namísto autem
  • Dojděte pěšky k poštovní schránce
  • Spojte drobné nákupy s procházkou

Noční svačinky jsou nejhorší

25. května 2010 v 21:39 Hubnutí
Z nějakých záhadných důvodů se prostě po pozdním večerním jídle tloustne víc. A o nočním to platí snad dvojnásob. Proč?

Jogurtová dieta

25. května 2010 v 21:33
Odborníci už dávno přišli na to, že jogurt je vhodnou potravinou k udržení dobré postavy. Zkuste držet krátkou třídenní jogurtovou kúru a uvidíte, že kila půjdou dolů.