Štíhlejší už za týden!

26. května 2010 v 21:02 |  Hubnutí
Že je hubnutí nekonečná dřina? Připravili jsme super jídelníček, který vás z tohoto omylu vyvede. Bez velkého trápení už po týdnu uvidíte výsledky!

Kdo chce být štíhlý, nesmí se na dobré jídlo ani podívat. Takové mínění mají často ti, kteří bojují s nadváhou. Princip hubnutí ale nespočívá v hladovění. Pokud chcete, aby vám vysněná váha opavdu zůstala, hlavní zásada zní: Hubněte pomalu! Stanovený dietní plán obměňujte v různých alternativách. Zatímco si budete dopřávat lákavě obloženou bagetku, či špagety se smetanovou omáčkou, kila půjdou pozvolna dolů. Dodržujte jen čas a přiměřené množství pokrmů. Už první týden máte šanci shodit půl kilogramu tuku. Možná budete ručičku na váze krotit i několik měsíců, ale zato s pevným a trvalým výsledkem.


* 1. den

Snídaně: ovesná kaše, 2 kousky ovoce
Oběd: filet z lososa s dušeným špenátem, 2 brambory
Večeře: 2 plátky chleba s bylinkovou pomazánkou

* 2. den

Snídaně: 2 míchaná vejce, 3 plátky šunky a cibulka, knäckebrot
Oběd: paella (rizoto s kuřecím masem a mořskými plody)
Večeře: česneková polévka zapečená s eidamem

* 3. den

Snídaně: menší zapečená bageta plněná mozzarellou a rajčaty
Oběd: lečo s vejcem a 2 brambory
Večeře: čtvrtka grilovaného kuřete, čtvrt hrníčku rýže

* 4. den

Snídaně: jogurt, banán a ořechy
Oběd: špagety s listovým špenátem a smetanovou omáčkou
Večeře: ledový salát s rajčaty a tuňákem

* 5. den

Snídaně: ovocná šťáva ze 2 jablek, 2 mrkví a 1 grapefruitu
Oběd: masové kuličky s rýží (mleté zadní hovězí s vařenou rýží, ochutíme pažitkou, chilli papričkou a 2 lžícemi sójové omáčky)
Večeře: Čočka nakyselo s vařeným vejcem

* 6. den

Snídaně: Rybí pomazánka, 2 krajíce celozrnného chleba
Oběd: kuřecí prsa, rýže a zelenina
Večeře: vaječná omeleta s rajčaty

* 7. den

Snídaně: talíř ovocné rýžové kaše
Oběd: rizoto s houbami
Večeře: 2 menší kuřecí špízy s 1 větší bramborou


Odstrašujícím příkladem je slavná popová hvězda Madonna, nepoučitelná notorická dietářka, která chce mít pod kontrolou každý gram své váhy. Hodiny se moří cvičením a její příjem energie je přitom minimální. Často zůstává celý den jen o vodě a s opatrností uzobává syrové sushi. I to je možný způsob, jak být štíhlá, ale s vážným rizikem poškození zdraví. Naše doporučená varianta je mnohem rozumnější...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama