Zažité hubnoucí triky 2.

26. května 2010 v 23:34 |  Tipy a triky
Lenka: S nadváhou jsem měla problémy dlouho, byla jsem nešťastná, protivná, nervózní, připadala jsem si úplně méněcenná a k ničemu. Taky jsem hrozně záviděla štíhlým spolužačkám, místo abych se sebou něco dělala. Když jsem konečně začala chodit s klukem, po 14 dnech mě nechal, protože jsem prý byla moc tlustá. A to byla ta poslední kapka, řekla jsem si, že se chci konečně cítit v pohodě a být spokojená. Začala jsem hubnout, pomalu, ale jistě. Ty základní pravidla zná každý (málo tuků, cukrů, pryč s uzeninama, jíst hodně ovoce, zeleniny). Ale chci vám poradit ještě něco, takové na první pohled drobnosti, ale moc mi pomohly. Takže, jezte vždy velmi pomalu, jídlo pořádně rozžvýkejte, vnímejte jeho chuť a vůni, labužnicky si ho vychutnávejte, budete tak jíst delší dobu a bude se vám zdá, že jste snědli hodně jídla. A vždy po jídle si pořádně a dlouze čistěte zuby (kartáček, mezizubní kartáček, dentální nit, ústní voda). Protože jste si s tím čištěním dala tolik práce, bude vám líto nato hned něco vkládat do úst ( to se mi osvědčilo hlavně pokud šlo o přejídání na noc). Držím vám všem, co hubnete, palečky, já jsem teď se svou postavou spokojená a se životem taky. Konečně se můžu i pěkně oblékat.


Olina: Nejlepší dietou je podle mě láska. Když jsem zamilovaná, tak se snažím v jídle omezovat, cvičím a vůbec na sebe i jinak dbám, abych se líbila svému miláčkovi. Horší je to ovšem, když se pak rozejdeme, to se snažím smutek často zahnat právě jídlem. Vím, že bych neměla tomu tak podléhat, ale zklamání v lásce je pro mě vždycky hrozné.

Regina: Ahoj, zdravím všechny baculky, které už nechtějí být baculky :-) Někde za internetu jsem kdysi našla čtyři pravidla, která je třeba dodržovat, abych nebyla tlustá a byla spokojená se svou postavou. Tak vám je posílám také a třeba to někomu taky pomůže. Je to sice dost všeobecné, ale myslím, že to stačí. Takže: 1) Nepřejídat se a hlavně nedržet drastické a přísné diety. 2) Omezit živočišné tuky, cukr, bílé pečivo, alkohol. 3) Jíst dělenou stravu s velkým množstvím zeleniny.4) Hýbat se- jakýkoliv pohyb. Vím, že to není nic převratného, ale nikdo nic lepšího už těžko vymyslí.

Kamila: Když jsem hubla, moc mi to nešlo a přitom se mi zdálo, že dělám všechno, co můžu. Přišlo mi v pořádku, že občas na něčem ulítnu, ale řekla jsem si, že občas nějaká drobnost (sladkost atd.) nevadí. Jenže pak jsem si začala psát deník, co všechno přes týden sním a to úplně všechno, všechny detaily. A to jsem se pak nestačila divit. Denně kávička nebo kakao z automatu, ke kávičce sušenka s čokoládou, k obědu cocacola, tři cukry ráno do čaje, apod. Když jsem pak vystopovala všechny své zlozvyky a zbavila se jich, najednou to šlo. Radím si po nějaký čas všechno zapisovat, tak zjistíte, kde děláte chybu a čeho se máte vyvarovat.

Ida: Podle mě je při držení diet a snahách zhubnout nejhorší jedna věc....a sice ta strašná chuť na sladké. Řešila jsem to tím, že jsem doma prostě nic neměla, ale byla to hrůza, měla jsem tak hroznou chuť, že jsem byla skoro až agresivní a hrozně protivná na všechny v rodině. Nakonec mi pomohly dvě věci. Za prvé, vždycky když jsem dostala chuť na sladkosti, představila jsem si hromadu cukru, která v nich je a jako že mi ten cukr rozežírá zuby. Úplně mi v těch zubech pak začínalo trnout, i když to byla jen představa a pak jsem ještě viděla tu tunu chemikálií, které se přidávají do sladkostí, aby se obarvily na tu požadovanou barvu a pak mě ta chuť pomalu přecházela. Místo toho jsem si dala bílý jogurt s pokrájenými kousky ovoce nebo ovocný nízkotučný jogurt jsem si dala do lednice zmrznout a pak jsem to měla jako zmrzlinu. Tak to jsou věci, které mi dost pomohly, tak snad se to bude hodit i vám. Taky držím pěstičky všem těm, kteří se snaží se svým tělem něco dělat, sice to dá práci a odříkání, ale ten výsledek pak stojí zato.

Hedvika: Já mám taky jeden trik, který používám při hubnutí. Vždycky jednou za rok potřebuju nějaké to kilo shodit, hlavně po Vánocích nebo před dovolenou. Není to nic drastického, většinou tak tři čtyři kila. Mám jeden trik, který mi přitom vždycky zabírá. Abych nesnědla moc jídla, tak si vždycky před každým jídlem dám jablko nebo mrkev a zapiju to velkou sklenicí vody. Žaludek se mi tak zaplní a já už pak samotného oběda nebo večeře nesním tolik. A po jídle se pak taky pořádně napiju. Zkuste to jako já, hubnutí pak jde snáze.

Ludmila: Hubnete? Pak by ve vašem jídelníčku určitě neměly chybět mořské řasy. Teda chuť nic moc, to je třeba říct, ale když se zalijou vodou, pořádně nabobtnají a spolehlivě vám zaplní žaludek, takže nemáte hlad. Ale určitě nejezte jen ty řasy, to je spíš jako podpůrný prostředek, já to dělám tak, že jima nahradím třeba jedno jídlo denně a zbytek dne jím normálně, ale malé porce, hodně zeleniny, ovoce a nízkotučných výrobků.

Petra: Ahoj, moc zdravím všechny ty, co taky teď právě drží nějakou dietu jako já. Je to fajn, že je tu tento seriál o hubnutí, protože se tam člověk aspoň dozví, jak na to jdou jiní a naučí se aspoň nějaké ty triky, jak hubnout co nejpříjemněji. Já jsem investovala do ropotedu a zatím nelituju. Fígl je v tom, že se přitom musíte dívat v televizi na něco hodně napínavého, pak šlapete a jak sledujete děj, ani si neuvědomujete, že jedete a spalujete tuky. Já se snažím jezdit půl hodiny 3-4 týdně a můžu vám říct, že teď už to dělám tak automaticky, že mi to ani nepřijde, ta půl hodinka uteče hrozně rychle. Dřív jsem hubla bez sportu a šlo to vždycky hrozně pomalu, s tím
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama