Zažité hubnoucí triky 3.

26. května 2010 v 23:42 |  Tipy a triky
Terka: Já jsem si kvůli hubnutí založila velký tlustý sešit, který jsem nadepsala hubnoucí deník a do něj si píšu nejenom svoje pokroky ,ale hlavně si do něj lepím všechny zajímavé články, které kde najdu a které si přečtu, abych měla všechny informace pohromadě. Znáte to, člověk narazí na spoustu triků a zajímavostí, jenže se mu často vypaří z hlavy, takže je dobré si to sbírat. Já jsem to pojala i trochu "umělecky"...ke každému článku si nakreslím nějaký obrázek, který s tím souvisí, vyhraju si i s nadpisy a podobně, takže mě pak moc baví si tím listovat a pročítat si ho. No a samozřejmě ten největší přínos to má pro hubnutí. Můj deník má už hodně stran, je moc tlustý a je v něm plno zajímavých informací, takže si ho chtějí kámošky pořád půjčovat. Vedu si tam i přesné záznamy, co mi pomohlo zhubnout, každý den si vedu záznam o tom, co jsem snědla a jestli jsem se ten den věnovala nějakému sportu. Takže jestli můžu poradit, pořiďte si něco podobného, budete mít užitečné rady po ruce a taky přehled o tom, co pro hubnutí děláte.


Simona: Snažila jsem se hubnout už dlouho, ale vždycky jsem narazila na jeden problém a tím byla chuť na sladké, prostě jsem si nedovedla představit den bez něčeho sladkého. Jenže jsem si fakt moc přála zhubnout, dařilo se mi i dodržovat ty zásady správné výživy a hýbání se, jen to sladké prostě pořád nic. Nakonec jsem si řekla, že se nebudu trápit a prostě si každý den dám kousek něčeho sladkého, ale že to bude vždy jen odměna za sport....čili že když si dám něco sladkého, že si zacvičím -to hlavně nebo půjdu běhat, na kolo nebo plavat. Čili že i když přijmu kalorie, tak se nic neděje, protože je hned zase spálím. Funguje to bezvadně, navíc samozřejmě mám i lepší postavu díky tomu cvičení a hlavně se netrápím nad tím, že jsem si dala čokoládku.

Blanka: Mě při hubnutí vždy dělalo problém to, že jsem měla pořád hlad. Teď to řeším tak, že se snažím jíst co nejvíce potravin, kde je vláknina. Ta totiž v žaludku nabobtná a člověk má pak pocit, že je zasycený. Přitom vláknina se z těla vyloučí, takže se tolik neukládá do tuků. Hodně vlákniny je například v ovoci a zelenině, ovesných vločkách, rýži, čočce, hrachu, sójovém masu a celozrnném pečivu.

Lejlina: Při hubnutí se musí jíst. To je zásada, kterou jsem slyšela už mockrát, a která vážně funguje. Jde o to, že se jí co dvě hodiny velmi malá porce. Nemám tak hlad a hlavně mám pocit, že můžu pořád něco jíst. Jde o to, že si tělo navykne na pravidelný příjem jídla, tudíž se oblbne, protože ví, že nemusí dělat tukové zásoby, protože má jídla dost. Já mám nastavený mobil, takže mi každé dvě hodiny pípne, protože kolikrát zapomenu na to, že mám jíst. Vážně to funguje, už jsem dost zhubla a nemám žádný jojo efekt.

Tamara: Tak jsem si četla ty předchozí články o hubnutí, co tu už jsou napsány a musím s nima víc než souhlasit. Bylo tu řečeno hodně pravdivých informací, takže už moc nemám co dodat, ale napadlo mě, že bych tu mohla připsat tři mé oblíbené recepty, které mají málo kalorií, takže jsou dietní a můžou se jíst při dietě, navíc chutnají celé mé rodině, i když oni držet dietu na rozdíl ode mě nemusí. Takže ten první: uděláte klasickou bramborovou kaši, jen se trochu ošidí -rozmačkáte brambory, ale mléka dáte jen trochu, místo něj tam necháte trochu vody, která zbyla po vaření brambor a místo másla jen lžičku olivového oleje. Dále si vezmete zeleninu dle chuti, ale musí tam být i rajčata, protože z nich jde hodně šťávy. Tu zeleninu pokrájíte nadrobno, přidáme hodně prolisovaného česneku, sůl, bazalku a oregáno, přidáte opět jen lžičku olivového oleje, dáte vše na pánev, přiklopíte a necháte dusit doměkka. Zelenina bude chutná a kromě toho tam bude spousta výborné šťávičky. Směs pak dáte na tu bramborovou kaši, posypete strouhaným sýrem a polijete tou šťávou. Nejlepší to je úplně horké. Další recept: jahody dáte do mixéru, přidáte lžíce medu a nízkotučné mléko a rozmixujete. Dostanete výborný lahodný koktejl, který hodně zasytí, takže je to místo svačiny. No a třetí recept: Malé brambory omyjete-takže jim necháte slupky, překrojíte je na půl, osolíte, pokapete olejem a dáte do trouby upéct. Jsou hotové, když se jim na povrchu tvoří takové bubliny. Hotové brambory se máčí do dresinku, který si připravíte tak, že rozmícháte bílý jogurt s utřeným česnekem, solí a bylinkami dle chuti(kopr, bazalka, pažitka). Je to moc dobré.

Agáta: Jídlo je moje velká vášeň a tak když jsem zjistila, že potřebuju zhubnout, věděla jsem, že mi nastávají krušné časy, protože vzdát se svých oblíbených pokrmů -to jsem si teda nedovedla představit. Zkoušela jsem různé diety, všechny zkrachovaly, prostě moje chutě byly vždycky silnější. Nakonec jsem došla k závěru, že to musím dohnat sportem. A tak to teď dělám takto -jím všechno, co dřív, i sladké a takové tučnější jídla, ale sním toho vždycky jen polovinu co předtím -poloviční porce. Chvilku to trvalo, než si žaludek zvykl, ale teď se mi stáhnul, takže už nevyžaduje tolik jídla co dřív a je to v pohodě. Jím si tedy svá oblíbená jídla, sice míň, ale chutě nestrádají.....no a k tomu teda ten sport. Začala jsem běhat na trenažéru v posilovně a střídám to tam s rotopedem a se steperem. Když mě to přestane bavit na jednom, tak jdu na ten druhý, takže to tři čtvrtě hodinky vydržím a začalo mě to i bavit. Výsledkem bylo zhubnutí, už je to skoro rok, co to takto dělám, zhubla jsem a na váze už nepřibírám, ale udržuju si ji stejnou. Je to bezva.

XY: Na to, aby člověk tloustnul a přibíral na váze jsou nejhorší dvě věci -nuda a pak nespokojenost se životem. Pokud člověk nemá co dělat, nudí se, nemá žádné zájmy a koníčky, nic, čím by vyplnil svůj volný čas, pak se často z dlouhé chvíle přecpává. A co se týká té nespokojenosti se životem -známe to mnohé. Pozorujeme se v zrcadle a říkáme si, že se stejně nikomu nelíbíme, tak si život aspoň osladíme, nebo když nás nechce nějaký chlap, tak smutek utápíme v jídle, nebo když jsme prostě jen nespokojené s tím, jak žijeme, tak často používáme jako náplast právě jídlo. Jasně, zdravý jídelníček a sportování je k hubnutí nezbytné, ale často se k tomu musí přidat něco navíc a to je právě vyplnění volného času nějakou smysluplnou činností, která by nás bavila a pak dělat něco proto,´abychom se líbily samy sobě a byly se sebou smířené.

Linda: Dlouho jsem hledala nějaký zajímavý pohyb, který by mi pomohl se zbavit špeků na břichu a bocích, ale nic mě nebavilo, ale nakonec jsem přece něco našla -koupila jsem si švihadlo a kruh. Skáču jako zamlada, to byste nevěřili, jak to spaluje kalorie a ten kruh, to je takový ten co používají gymnastky, dáte si ho kolem pasu, roztočíte a pak ten pohyb udržujete boky. Už jsem díky tomu ztratila bolem boků několik centimetrů.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama