Zažité hubnoucí triky 4.

26. května 2010 v 23:50 |  Tipy a triky
Petra: S kolegyněma z práce chodíme každý den na meníčka, což pro mě byl dost problém, protože se snažím držet si váhu...ale polívka a k tomu porce jídla to bylo moc, ale zase dvakrát ďobnout do jídla a vrátit ho se mi nechtělo, jednak to stálo peníze a jednak když jsem snědla jen málo, brzy jsem měla hlad. Nakonec jsem přišla na výborný trik. Ráno se normálně najím, pak si dám na svačinu jogurt nebo ovoce a pak když jdeme na oběd, nosím si sebou misky s víčkem a prostě tam šoupnu buď polívku, nebo polovinu hlavního jídla. Najím se teda tak akorát, na svačinu si pak dám nějaký ten salát no a večeři mám hotovou, buď si dám polívku s celozrnným pečivem nebo si ohřeju v mikrovlnce ten zbytek od oběda. Inspirovala jsem tím i mé kolegyně a teď všechny chodíme na obědy s mističkama, už jsme tím proslulé. ale funguje to skvěle, váhu si držím, nemám problémy s vařením a najím se vždycky tak akorát, že nemám ani hlad, ani nejsem přecpaná.


Maruška: Bez pohybu to u hubnutí nejde, když jen omezíte jídlo, nepomůže to tolik, jako když se u toho začnete hýbat. Můj problém byl v tom, že mě sport nebavil, ale hrozně moc mě nebavil. Jednou když jsem si u našich prohlížela fotky z mládí, viděla jsem, že na hodně z nich sedím na kole. Vzpomněla jsem si, že mě kolo hrozně moc bavilo, ale jak přišlo dospívání, tak jsem se na to vykašlala a později už jsem se k tomu nevrátila. Říkala jsem si, že tohle je ono, že se vrátím k tomu, co mě bavilo, jenže moc tras u nás na kolo není, tak jsem na to šla oklikou, začala jsem chodit na spinning. A jaký je výsledek? Jsem fanda do spinningu, těším se na každou hodinu a kila začala jít dolů. Radím tedy všem, kdo chtějí zhubnout, najděte si nějaký sport, který vás bude bavit, abyste u toho zůstali dlouho...zavzpomínejte třeba na mládí a vzpomeňte si, jaké sportovní aktivity vás bavily, určitě na něco přijdete.

Jarka: Ahoj, tak jen doufám, že jsem tu svou radu nevyčetla tady, protože mám výborný trik, akorát nevím, zda jsem si ho nepřečetla zrovna na Victorii, protože to bylo někde na internetu, ale sem chodím nejvíc. No, kdybyste ho už znali, tak se omlouvám, nicméně je to fakt dobrá rada, tak stojí zato to říct znovu. Při hubnutí pro mě byly nejhorší chutě -chutě na to všechno, co si nemůžu dopřát, nejvíc pak na sladkosti, hlavně čokolády, no a snad nejvíc na koláče, koblihy a buchty. Takže ten trik spočívá v tom, že si to dáte do pusy, rozžvýkáte to, ale nepolknete, ale vyplivnete. Já vím, zní to hloupě, navíc je škoda to pak vyplivnout, ale ne pro ty, kdo bojují s chutí na sladké a přitom chtějí zhubnout. Asi se vám ve slinách nějaké ty kalorie přeci jen do těla dostanou, ale určitě jen malé množství. Můžete tak oklamat své chutě, dopřát jim po čem touží a tímto způsobem tak krotit svoji rozmlsanost.


Janka: Všude kam chodím si sebou nosím termosku s čajem, který si vařím každé ráno...je to buď zelený čaj s citronem neb různé druhy bylinkových či ovocných čajů. Pomáhá mi to při hubnutí, protože když mám hlad, zaženu ho tím čajem, ke kterému si dám třeba jen dietní sušenku nebo rýžový chlebíček a mám pocit plnosti břicha, protože mám něco teplého v žaludku.

Daník: Chcete vědět, jak přechytračit chuť na sladké? Dávejte si do jídla skořici nebo pravou vanilku. Mají stejnou vůni jako cukrovinky, ale žádné kalorie. Zamíchejte si to do jogurtů, tvarohů, do mléka, uvidíte, jak to bude krásně vonět.

Saša: Už jsem mnohokrát četla, že je dobré jednou za týden si dát jeden den odlehčený, čili jíst buď jen zeleninu, nebo jen ovoce či jeden druh potraviny, třeba rýži. Vyzkoušela jsem všechno a pak jsem zjistila, co mi nejvíc vyhovuje -a to je den ovocných šťáv. Znamená to, že jeden den v týdnu piju je ovocné šťávy, které si vyrobím v odšťavňovači. Velmi mi to vyhovuje, přes týden jím tak nějak normálně, ale na ten svůj odlehčený den se teď už vždycky moc těším, úplně cítím, jak to tělu dělá dobře, žaludek si odpočine, tělo se pročistí, mám mnohem lepší pleť, úplně září. Dělám to vždycky v neděli, nakoupím si jablíčka, někdy k tomu exotické ovoce, nebo i mražené maliny, nebo to kombinuju s mrkvovou šťávou, nebo se šťávou z červené řepy.....dají se vytvořit úžasně dobré šťávičky, takže si i moc pochutnám. Taky vím, že když přes týden udělám nějakou tu dietní chybu, že pak přijde konec týdne a já žaludku zase ulevím. Vždycky se těším na neděli, je to taková moje relaxace, udělám si vždycky i pleťovou masku se zbytků ovoce, které se neodšťavní, zapálím si aromalampu, jdu na procházku, prostě jsem si udělala z neděle opravdu relaxační den. Váhu si držím a nepřibírám, i když jak jsem psala přes týden někdy zhřeším, ale tím odlehčeným dnem se to vyrovná. Doporučuji.

Majka: Tak já se musím rozepsat trochu podrobněji, protože za ta léta marného boje s kilogramy navíc se mi konečně podařilo přijít na to, kde je problém....to je podle mě to nejdůležitější, zjistit, v čem je zakopaný pes, protože každý už zná takové ty základy zdravého jídelníčku a pohybu k tomu, ale hlavní problém je podle mě vždy v naší hlavě a psychice. Zjistila jsem, že prostě když vidím, že mám opticky plný talíř, tak že i když je tam třeba málo jídla, hlava vidí to množství a tak mi mozek vyšle signál, že mám jídla dost a připadám si najezená. Takže já to dělám takto - vezmu s třeba jablko a rozkrájím ho na kostičky, ale opravdu malé, takže když to dám na talíř, vypadá, že je toho hodně a pak si vezmu vidličku a každý kousek napichuju vidličkou a jím. Jím tedy mnohem déle než kdybych měla jablko v celku....tak si krájím každé ovoce a někdy si k tomu dám i lžící bílého jogurtu s trochou medu a do toho si to máčím, takže mám takový dresink, je to moc dobré. Navíc se přinutím i mnohem více žvýkat, četla jsem, že každé sousto se má rozžvýkat nejméně 30x než ho spolkneme, protože pak žaludek nemá tolik problémů s trávením. No a další věc, která mi v hubnutí moc pomohla, je diář -obyčejný klasický diář, do kterého si plánuju den hezky hodinu po hodně. Vždycky večer si naplánuju den následující a to tak, abych měla pořád co dělat a tudíž neměla čas myslet na to, co dobrého bych si dala k jídlu. Mám tak samozřejmě naplánované i přesně jídlo, kdy a co si dám a strašně mi to ulehčilo život. Taky jsem zjistila, že když si to přesně naplánuju, mám víc času, takže jsem si mohla přidat sportovní aktivity, na které jsem si předtím myslela, že nemám čas. Takže moje rada zní - je to trochu pracnější, ale vyhrajte si s přípravou jídla, nezapomeňte, že jíte hlavně očima a dej si i práci s tím, že si načasujete den, budete tak všechno stíhat v pohodě.

Mirka: Hned na začátek musím říct, že metoda, kterou vám napíšu, je opravdu jen pro osoby s těžkou nadváhou, není to nic, čím by se dala řešit obyčejná tloušťka. Tato metoda ale existuje, zatím jsem tu o ní nečetla, tak posílám příspěvek na toto téma - jde o bandáž žaludku. Je opravdu jen pro ty hodně tlusté, jako jsem já...asi si teď řeknete, měla jsi míň jíst a více se hýbat - ale já jsem asi překonala ten bod, kdy to touto cestou ještě šlo. Ani vám nenapíšu, kolik jsem vážila, ale dělá se to od BMI vyššího než 35. Měla jsem kvůli nadváze mnoho zdravotních obtíží a když to shrnu, už jsem nežila, pouze jsem přežívala. Měla jsem velkou touhu to změnit, tak jsem se rozhodla právě pro tento radikální řez a objednala jsem se na specializované pracoviště, kde s tímto zákrokem souhlasili. Funguje to tak, že takovou speciální manžetou zmenší obsah žaludku, takže pak můžete jíst jen minimální porce, protože se vám tam toho moc nevejde, čili zákonitě musíte hubnout. Dny a týdny po operaci byly krušné, ale člověk na toto vše zapomene, když na sobě vidí výsledky. Nyní mám už o 25 kilo míň a určitě vám je jasné, jakou mám radost. Rozhodně jsem ale tímto příspěvkem nechtěla říct - jezte na co máte chuť a pak si prostě dáte udělat bandáž, to tedy rozhodně ne, jen jsem chtěla říct, že i u těch opravdu obézních lidí je cesta z tohoto problému, i když je takto radikální. Prostě nikdy se nevzdávejte, vždycky je tu šance pro každého.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Miška*Leto ₪ ø lll ·o. Miška*Leto ₪ ø lll ·o. | E-mail | Web | 26. května 2010 v 23:51 | Reagovat

Vemu si z toho příklad ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama